Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip užsisakyti prekę?

Reikia išsirinkti norimas prekes ar prekę, įdėti į krepšelį. Spausti (dešinėje viršuje) „Krepšelis“. Jei nesate registruotas – užsiregistruoti arba suvesti savo kontaktinius duomenis. Pasirinkti mokėjimo ir pristatymo būdus. Patvirtinti užsakymą. Visi užsakymai pradedami ruošti tik gavus apmokėjimą. 

Kokia pristatymo kaina?

Pristatymo kaina priklauso nuo pristatymo pasirinkimo: 

Prekių pristatymas Lietuvos paštu – 1,99 € 

Pristatymas LP express terminalas arba kurjeris – 2,49 € 

Pristatymas Omniva terminale – 2,99€

Ar galime atsiimti prekes patys? Kur randasi atsiėmimo punktas?

Mūsų fizinė parduotuvė randasi Elektrinės g. 9, Elektrėnuose, tačiau galima atsiėmimas visuose Vilniaus LP express bei Omniva paštomatuose.

Kada mano užsakymas bus paruoštas?

Užsakymai ruošiami ta pačią arba kitą darbo dieną, paruošti užsakymai iš karto išsiunčiami.

Kaip galiu apmokėti už prekės?

Atsiėmimo metu fizinėje parduotuvėje grynais arba kortele. 

Įvykdžius užsakymą tiesiogiai el.mobilet paskyroje. 

Ar galiu grąžinti prekę(-es)?

Taip, prekės galite grąžinti per 14 dienų, nenaudotas, nepažeistoje pakuotėje ir tos pačios komplektacijos kaip gavote. Svarbu, grąžinant prekę, siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos, išskyrus tuos atvejus, kai prekę grąžinate dėl mūsų kaltės. 

Susisiekite el. paštu [email protected]

Kada mano užsakymas bus paruoštas?

Užsakymai ruošiami ta pačią arba kitą darbo dieną, paruošti užsakymai iš karto išsiunčiami.